Biuletyn Informacji Publicznej

Nasze oprogramowanie Biuletynu Informacji Publicznej działa z powodzeniem już w ponad 1033 jednostkach samorządowych na terenie całego kraju.

Zapytaj o ofertę

Od ponad 20 lat skutecznie rozwijamy i wdrażamy Biuletyn Informacji Publicznej już w ponad 1033 jednostkach samorządowych na terenie całego kraju.


Konsultacje społeczne - moduł umożliwiający mieszkańcom wysyłanie wniosków w odniesieniu do spraw poddanych konsultacjom. Wnioski są wysyłane przez formularz wbudowany w każdą konsultację a mieszkańcy są uwierzytelniani przez Profil Zaufany ePUAP.

Biuletyn Informacji Publicznej

Rezerwacja kolejki - umawianie on-line terminu wizytu w urzędzie. Dzięki wdrożeniu modułu interesanci nie czekają fizycznie w kolejkach, tylko przychodzą na umówioną, wolną godzinę. Rezerwacje są potwierdzane przez specjalny link wysyłany w e-mailu.

Biuletyn Informacji Publicznej

Obrót nieruchomościami - wszystkie informacje na temat przetargu i nieruchomości są zebrane w jednym miejscu, a ich prezentacja jest przejrzysta. Nieruchomości są oznaczane pinezkami na mapie, dzięki czemu łatwo jest zidentyfikować je w przestrzeni.

Biuletyn Informacji Publicznej

Badanie dostępności cyfrowej - Panel jest wyposażony w mechanizm do automatycznego sprawdzania dostępności cyfrowej wprowadzanych przez redaktorów treści i sugeruje poprawki, dzięki czemu wprowadzane dokumenty są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Biuletyn Informacji Publicznej

Główne cechy systemu BIP

Zgodność z przepisami

Moduł obrotu nieruchomościami

Dzięki wyeksponowaniu w nowym module najważniejszych danych nieruchomości, takich jak przeznaczenie, powierzchnia, cena, rodzaj nieruchomości i umiejscowienie na mapie informacja o przetargach trafia do większej liczby potencjalnych nabywców.

Intuicyjne zarządzanie

Rezerwacja terminu wizyty

Wizytę w jednostce można umówić poprzez specjalny formularz z kalendarzem, gdzie interesant po wybraniu wolnego terminu musi potwierdzić wizytę za pośrednictwem linka wysłanego w wiadomości e-mail. Informacja o rezerwacji trawia do konketnej komórki w urzędzie.

Nieograniczona wielkość plików

Zgodny z WCAG 2.1
 

Oprogramowanie jest zgodne z Ustawą o dostępności cyfrowej i posiada wbudowany mechanizm, sugerujący poprawki dla treści wprowadzonych przez redaktorów, aby były one dostępne dla osób niepełnosprawnych, spełniając wytyczne określone w WCAG 2.1.
Więcej informacji TUTAJ.

Zgodność z przepisami

Zgodność z przepisami

System działa zgodnie z ustawą o BIP oraz rozporządzeniem w sprawie minimalnych wymogów dla systemów teleinformatycznych przechodząc pozytywnie wiele kontroli NIK oraz innych instytucji.

Intuicyjne zarządzanie

Intuicyjne zarządzanie

Główne cechy dzięki, którym nasze oprogramowanie cieszy się dużą popularnością to maksymalna prostota zarządzania przez nieograniczoną ilość redaktorów, szybkość oraz przejrzystość udostępnianych informacji.

Nieograniczona wielkość plików

Nieograniczona przestrzeń na pliki

Oprogramowanie umożliwia wgrywanie dużych załączników (do 2GB każdy) bezpośrednio przez przeglądarkę, z możliwością wznawiania wysyłania od momentu przerwania.

Pozostałe funkcjonalności

  • moduł "Ekoportal" służący do publikowania dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, który pozwala na realizację obowiązku ustawowego, realizowanego dotychczas w aplikacji "Wykaz". Karty informacyjne są zgodne ze wzorem określonym przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska,
  • moduł "Odpadów komunalnych" - interaktywny harmonogram odbioru odpadów, wyszukiwarka frakcji, do której należy odpad komunalny, e-deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • moduł "Rejestr umów", posiadajacy mechanizmy filtrowania i wyszukiwania oraz możliwość zamieszczania skanów umów,
  • moduł "Obrót nieruchomościami", który prezentuje oferowane przez jednostki nieruchomości w przejrzysty sposób, pinezkami na mapie oraz z wyróżnienem najważniejszych informacji, sortowaniem i wyszukiwaniem po wielu parametrach, takich jak np. cena, powierzchnia i przeznaczenie,
  • moduł "Konsultacje społeczne", umożliwiający mieszkańcom przedłożenie opinii na temat dotyczących ich spraw. Wysyłka opinii odbywa się z wykorzystaniem Profilu Zaufanego, wobec czego komentujący zostaje uwierzytelniony a system zabezpieczony jest przed wysyłką jednej opinii z różnych kont, co ogranicza możliwość manipulacji.
  • moduł "Rezerwacje", umożliwiający umówienie wizyty w jednostce,
  • łatwy i intuicyjny panel dla nieograniczonnej ilości redaktorów i administratorów,
  • wgrywanie dużych plików przez przeglądarkę z możliwością wznawiania od momentu przerwania,
  • moduł zamówień publicznych zgodny z ustawą o Zamównieniach Publicznych, pozwalający na import zamówień z platformy TED (Tenders Electronic Daily),
  • strona internetowa bez barier, przyjazna osobom niewidomym i niedowidzącym,
  • możliwość przypisywania poszczególnym Redaktorom BIP-a oddzielnych uprawnień do zarządzania wybranymi działami,
  • zaawansowany moduł wyszukiwania informacji uwzględniający przeszukanie danych w poszcz ególnych komórkach organizacyjnych jak również po zdefiniowanym typie dokumentu,
  • czytelne, przejrzyste, wielopoziomowe menu,
  • oprogramowanie w pełni zgodne z Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) i załącznikiem nr 4 do Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 526),
  • wersja mobilna aplikacji (w pełni responsywna),
  • możliwość przypisywania tagów do dokumentów,
  • możliwość "przepinania" dokumentów lub całych katalogów w dowolne miejsce w BIP-ie,
  • obsługa statystyk Google Analytics,
  • dostęp do panelu administracyjnego zabezpieczony protokołem HTTPS,
  • prosty adres BIP - powiązany zawsze z własną domeną np. www.bip.cewice.pl,
  • lista dziesięciu ostatnich dodanych artykułów,
  • moduł zamówień publicznych wraz ze specjalnym newsletterem dla oferentów składających swoje oferty,
  • moduł "Komunikaty", pozwalający na skuteczne wyeksponowanie bieżących informacji,
  • generowanie deklaracji dostępności,
  • wysoki poziom optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), między innymi dzięki mechanizmowi automatycznego tworzenia przyjaznych adresów artykułów,
  • możliwość importu plików XML z programu Legislator (edytor aktów prawnych).