29 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Przedszkola Piechcin.

28 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Przedszkola nr 3 w Barcinie.

27 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Przedszkola nr 2 w Barcinie.

26 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Przedszkola nr 1 w Barcinie.

22 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barcinie.

22 gru 2023

Wdrożyliśmy i przeprowadziliśmy szkolenie z obsługi Systemu EZD dla Gminy Rogowo (powiat żniński).

21 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Barcin im. Jakuba Wojciechowskiego.

20 gru 2023

Uruchomiliśmy nowy Biuletyn Informacji Publicznej dla Zespołu Szkół w Barcinie.

18 gru 2023

W ustawie z dnia 12 grudnia 2023 r. o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych, podpisanej przez Prezydenta RP, czas wdrożenia usługi e-Doręczeń został przesunięty na termin z przedziału od 30 marca 2024 do 1 stycznia 2025.
Nasz system EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją) został już w pełni zintegrowany z nową usługą - zarówno w trybie hybrydowym (PUH - przekształcenie w przesyłkę listową) jak i w pełni elektronicznym (PURDE).
System EZD powstał w 2005 roku i działa od wielu lat między innymi w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu, Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Gdańsku, Zakładzie Usług Komunalnych w Szczecinie czy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dębicy.

14 gru 2023

Nowa wersja System Rada łączy w sobie potężne funkcje, które pozwolą użytkownikom na jeszcze bardziej efektywne zarządzanie obradami, głosowaniami i dokumentami przekazywanymi Radnym.
Aktualizacja oprogramowania wprowadzi wiele innowacji:

  • Umożliwi przeprowadzanie głosowań elektronicznych na komisjach,
  • Moduł dyskusyjny pozwoli na udzielanie głosu nie tylko radnym, a również gościom,
  • Wprowadzony zostanie nowy widok do wyświetlania głosowań w trakcie sesji,
  • Implementacja kontroli oprogramowaniem do streamingu (OBS) bezpośrednio w Systemie Rada, dzięki czemu sceny przełączają się automatycznie, dostosowując swój wygląd do aktualnie wykonywanych w systemie czynności. Opcja usprawnia prezentację wyników głosowań, punktów obrad i podpisywania przemawiających osób bezpośrednio na transmisji, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności ręcznie w OBSie,
  • Powiadomienia e-mailowe będą mogły być wysyłane do osób spoza rady (jak w przypadku powiadomień SMS-owych),
  • Dodawanie dokumentów na sesje będzie uproszczone. Nowy mechanizm wgrywania umożliwi transfer plików do 2 GB każdy,
  • Umożliwienie zmiany kolejności głosowań prezentowanych na liście,
  • Dodanie możliwości przeprowadzania jednej sesji przez wiele dni albo wielu sesji jednego dnia,
  • Umożliwienie kopiowania porządku obrad wraz z dokumentami nie tylko z komisji do sesji, ale też w drugą stronę i między posiedzeniami tego samego typu,
  • Dodawanie / usuwanie głosowania w tym samym miejscu, w którym się je uruchamia (w trakcie sesji),
  • Wprowadzenie możliwości dodania wielu odpowiedzi do interpelacji,
  • Zapisywanie znaczników czasowych podczas zabierania głosu z wykorzystaniem modułu dyskusyjnego,
  • Możliwość podmiany plików w interpelacjach - np. w przypadku pomyłki,
  • Publikacja na portalu "Rada dla Mieszkańców" projektów uchwał do czasu zamieszczenia uchwał, a nie tylko w zależności od relacji daty posiedzenia do daty bieżącej.

Całość systemu została stworzona zupełnie od nowa w oparciu o doświadczenia zdobyte we współpracy z naszymi klientami, korzystającymi z dotychczasowego Systemu Rada w kadencji 2018 ? 2024. Przekazanie nowej wersji systemu nastąpi przed rozpoczęciem nowej kadencji.